torsdag 7 juni 2007

Kristi Himmelfärd

Vi var i mormor och morfars stuga under Kristi Himmelsfärd. Den ligger mitt i skogen i norra Skåne. Mysigt!

Faster Anna och farbror Johan kom och hälsade på oss! Vi var ute på härliga promenader och gick för att titta var som fanns bakom det hemliga krönet....


Det finns även en utsiktsplats som vi gick till och då fick jag hänga på pappas rygg!!! Jättekul!


Wow vilken utsikt!

Den fina utsikten och pappas rygg fick mig att bli så trött, så trött.....zzzzzzz....

På lördagen kom även mormor och morfar. Morfar visade att han är grill-master.

Jag fortsatte undersöka naturen. Trivs här!

Vi hängde upp gungan, jag har fått från farfar, i vedskjulet och det var jättekul att gunga i den!

När man leker i naturen blir man lätt smutsig och då fick jag bada i vasken, som var så liten att jag knappt fick plats. Hittade en liten haj att bita i oxå.... tur, för mina badankor var ju hemma...


Jag sov gott på nätterna och när jag vaknade var det full fart igen. Här har jag äntligen lyckats väcka faster Anna och Johan. Nu vill jag leka!

Mamma, du e så tokig!

Inga kommentarer: